کارشناسان متخصص

دکوراسیون داخلی

 

 

کارشناسان متخصص ما در گروه لاکچری با سال ها تجربه موفق در زمینه دکوراسیون داخلی آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به روش های زیر اقدام نمایید:
۱-پیشنهاد می کنیم حتما به صورت حضوری به دفتر شرکت ما مراجعه نمایید تا شما را در جریان آخرین و مدرن ترین طرح های روز دنیا قرا دهیم و همچنین اخرین پروزه های انجام شده توسط ما را می توانید با ذکر تمام جزییات ملاحضه نمایید و دقیقا با کیفیت کار و میزان حرفه ای بودن ما از نزدیک آشنا خواهید شد.آدرس شرکت ما عبارت است از :
• میرداماد، میدان مادر، خیابان بهروز، کوچه چهارم، پلاک ۵، واحد ۸
۲-همین الان می توانید با شماره تلفن های ۰۹۱۲۸۹۳۷۹۳۸ و یا ۰۹۱۲۲۹۴۵۷۴۹ , و یا با شماره تلفن ۲۲۲۶۵۷۷۳ تماس گرفته و از ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 

دکوراسیون داخلی

در معنای لغوی دکوراسیون داخلی عبارت است از :ایجاد یک هماهنگ سازی برای نمایان کردن هر چه بیشتر رنگ ها و وسایل و کلا سایر اشیا درون محیط مورد نظر.مثلا اگر قرار است برای منزل خود از این اصول استفاده نمایید باید این امر به گونه ای انجام شود تا در نهایت به هدف نهایی که همان نمایان شدن تمامی رنگ ها و اشیاء است بینجامد.در واقع این گونه می توان عنوان کرد که بی شک مبحث دکوراسیون داخلی مانند سایر هنر ها دارای سبک های خاص خود و دارای ریزه کاری های مختص به خود است .البته باید به این مساله توجه ویزه ای داشت که تنها هدف دکوراسیون یک محیط زیبایی نیست و نباید همه چیز ار فدای این مورد کرد. باید محیطی زیبا ایجاد کرد که در کنار آن کار آمد و عملگرا باشد.

دکوراسیون داخلی
می توان در دکوراسیون داخلی که برای یک محیط قرار است استفاده کنید بازی هندسه راه بیاندازید.بازی با اشکال مختلف در دکوراسیون داخلی درست مانند امتحان رنگ های گوناگون بسیار لذت بخش و مفرح است و در ظاهر خانه نیز تاثیر زیادی می گذارد.شکل ها نیز مانند رنگ ها حس و حال و فضای مورد علاقه شما را از وضعیت ملایم گرفته تا تند و چشم گیر متحول کرده و زمینه را برای رضایت سلیقه های مختلف پدید می آورند.این مورد را می توانید در نمونه کارهای ما مخصوصا در نمونه هایی که برای دکوراسیون داخلی مغازه به کار برده ایم ملاحضه نمایید.

استفاده از طرح های دایره کنار لوازم و وسایل ساده خنثی یا چند عنصر شاخص رنگ و طرح دار محیطی نرم و ملایم و دوستانه ای در دکوراسیون داخلی شما ایجاد می کند.استفاده از طرح های مثلثی به خصوص مثلث های رنگی, به فضای اتاق جان تازه ای خواهد بخشید و در ان حرکت و انرژی را پدید خواهد آورد.دکوراسیون با چنین طرحی برای ایجاد محیطی شاد و با طراوت و پر انرژی بسیار مناسب می باشد.اگر بخواهید برای دکوراسیون خود از طرح های مستطیل شکل استفاده کنید که دارای خطوطی ساده و صاف باشند باعث ایجاد فضایی بسیار جدی تر و رسمی تر می شود.

دکوراسیون داخلی
طرح های پیوسته شش لعی باعث می شود تا یک فضای کوچک بزرگتر نشان داده شود.شکل غیر معمول شش ضلعی باعث می شود تا ظاهری متفاوت و زیبا در اتاق ایجاد شود.استفاده از طرح های مربعی شکل در دکوراسیون داخلی می تواند باعث ایجاد فضایی متفاوت و زیبا شود . البته شاید برخی معتقد باشند که استفاده از طرح های مربعی دیگر قدیمی و تکراری شده است. اما در جواب این دوستان باید عرض کنیم که هنوز هم می توان با طرح هیا مربعی محیطی گرم و شیک و موقر بوجود آورد.اما فراموش نکنید برای ایجاد تعادل در دکوراسیون خانه هایی با طرح های مربعی بهتر است از چند وسیله با خطوط منحنی نیز استفاده شود.

اما استفاده از طرح های نیم دایره نیازمند خلاقیت خاصی دارد. اگر می خواهید تا در منزل خود از طرح های غیر متعارف نیم دایره بهر ببرید پس باید از ایده و خلاقیت مناسب ی برخوردار باشید.یکی از اصولی که باید در این مورد رعایت نمایید این است که حتما شکل منحنی را در دکوراسیون داخلی خانه خود تکرار نمایید.وقتی دکوراسیون اتاق شما پر از خطوط صاف و زاویه دار است انتخاب مبلمان نیم دایره ای تا حدی نا هماهنگ و نامناسب خواهد بود.پس اگر قصد دارید ظاهری منسجم و هماهنگ تر در دکوراسیون چنین اتاقی ایجاد نمایید بهتر است چند شکل و خط منحنی دیگر مانند میز چایخوری گرد و یا چراغ های قوسی در دکوراسیون اتاق قرار داده و انحناها را تکرار نمایید.

دکوراسیون داخلی

می توانید برای بهتر شدن طرح خود مبل های نیم دایره خود را به صورت گرد بچیند.در واقع شما باید از شکل منحنی نیم دایره مبل ها نهایت استفاده را ببرید و انها را به صورت گرد دور هم بچینید.در واقع با این طرح همه افراد در هنگام نشستن روبریو هم قرار خواهند گرفت و ایجاد فضایی دوستانه و صمیمی خواهد کرد.
این بخشی از ایده هایی بود که کارشناسان خبره ما برای شما دارند. پیشنهاد می کنیم حتما جهت دریافت آخرین و به روز ترین طرح های دکوراسیون داخلی با ما تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه نمایید.

 

 

 

 

 

 

دکوراسیون داخلی

 

 

 

کلمات کلیدی :

مبلمان اداری

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون اداری

دکوراسیون داخلی هتل

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی مغازه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.