بخش بعدی از مبحث دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری با آخرین متدهای روز دنیا-۰۹۱۲۸۹۳۷۹۳۸

دکوراسیون اداری

 

 

یکی از مهم ترین مباحث در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی بر می گردد به موضوع دکوراسیون اداری.مکان های اداری از این جهت مهم هستند که باید در واقع هم منافع سازمان و ارگان مورد نظر حفظ شود و هم اینکه طیف وسیع ارباب رجوع که به صورت روزانه قرار اس به ان اداره مراجعه کند رضایت مندی نسبی نسبت به نوع چیدمان و دکوراسیون موجود داشته باشد.همچنین باید دقت داشت که از رنگ بندی و ارگونومی در دکوراسیون استفاده شود تا باعث افزایش روحیه کارمندان شود.حتما باید به این نمته دقت لازم را مبذول داشت که در محیط های اداری استفاده از رنگ هایی که معمولا عموم نمی پسندند و یا نور پردازی های خارج از عرف به هیچ وجه نباید صورت پذیرد.باید بتوان در طرحی که برای یک اداره قرار است پیاده سازی شود از ایده ها و نو آوری ها در ان بهره برد تا در نهایت طرح نهایی برای بازدید کننده جذاب باشد.مثلا یک مثال ساده می زنیم : ترکیب رنگ زرد در پس زمینه ای مشکی باعث ایجاد جذابیت بصری دو چندانی خواهد شد و بی شک توجه افراد را به خود به خوبی جلب خواهد کرد.می توان اینگونه خلاصه کرد که دکوراسیون اداری برای شرکت هاو ارگان های دولیت و خصوصی می تواند نقش تایین کننده ای داشته باشد و در موفقیت و یا عدم موفقیت آنها تاثیر مستقیمی بگذارد.

دکوراسیون اداری

در سال های گذشته شرکت های بزرگ و موفق به اهمیت وجود یک دکوراسیون اداری شیک و منحصر به فرد برای خود پی برده اند و همچنان که شاهد هستیم برندهای بزرگ و معتبر در سراسر دنیا از دکوراسیونی خاص خود که به عنوان یک برند برای انها است استفاده می کنند.
در چیدمان اداری باید توجه مهمی به میزان فضایی که قرار است در ان کار شود داشت. چرا که نوع چیدمان مبلمان اداری و نحوه طراحی انها دقیقا ارتباط مستقیم با میزان فضایی که در اختیار داریم دارد.البته مبلمانی که در اداره جات استفاده می شود می تواند شکلی ترکیب نیز داشته باشد.مثلا اگر در قسمتی به دلیل کمبود فضا دچار مشکل شدیم می توان از قفسه و کتابخانه و یا حتی فایل به عنوان پارتیشن نیز استفاده کرد. در واقع با این روش ما از مبلمانی چند منظور استفاده کرده ایم.

دکوراسیون اداری
با توجه به شرایطی فضایی که قرار است در ان حکم فرما شود نوع چیدمان نیز می بایست با آن هماهنگ باشد. مثلا برای یک سالن انتظار که قرار است تعداد زیادی ارباب رجوع در ان قرار داشته باشند احتیاج به مبلمان متعددی داریم و با توجه به این موضوع می توان از مبلمان های دو طرف بهره گفت که هم فضای کمتری را اشغال کنند و هم اینکه کاربردی تر باشند.

بخش بعدی از مبحث دکوراسیون اداری را می توان به نحوه چیدمان اتاق های اداری ان ارگان و مجموعه اختصاص داد. معمولا د رهر اتاق اداری چند کارمند وجود دارند که هر کدام دارای شرح وظایف مختص به خود بوده و به همین جهت می بایست نوع پارتیشن و فضای اتاق را به گونه ای تنظیم نمود که هر کارمند دارای فضای نیمه خصوصی مختص به خود باشد. البته این امر معمولا در اتاق هایی با فضای کوچک منطقی به نظر نمی رسد.معمولا در این نوع از اتاق ها سعی می شود از پارتیشن های با ارتفاع کم استفاده شود.

دکوراسیون اداری

اما بخش مهمی که باید در هنگام انجام دکوراسیون اداری به آن توجه ویژه ای داشت اتاق مدیریت است.د رواقع می توان اینگونه توضیح داد که اتاق مدیریت رسمی ترین فضای یک اداره است. در واقع نوع طراحی و دکوراسیونی که در این اتاق به کار می رود باید به گونه ای باشد که بتواند دقیقا حس ریاست و مدیریت را به بیننده القا کند. باید نسبت به دیگر فضاهای اداری شکیل تر و رسمی تر باشد.همچنین از لحاظ ابعاد و اندازه باید میز مدیریت بزرگتر از دیگر میزهای موجود در اداره باشد.همچنین می توان در اتاق مدیریت یک سری امکانات رفاهی همچون سرویس بهداشتی شخصی و .. از این قبیل را نیز طراحی نمود تا آسایش هر چه بیشتری را برای مدیریت به ارمغان داشته باشد.

دکوراسیون اداری

ورودی یک ساختمان اداری باید به گونه طراحی و دکوراسیون شود تا ارباب رجوع به محض ورود به ساختمان بتواند به واحد اطلاعات ساختمان در تماس باشد.همچنین باید محیط ورودی یا همان لابی دارای فضایی مناسب باشد تا ارباب رجوه در صورت نیاز بتواند لحظات و دقایقی را در آنجا منتظر بماند.در این حالت معمولا نیاز نیست از مبلمان و دکوراسیونی اداری استفاده شود. تعداد مبلمانی که در سالن ورودی ادارت استفاده می شود نیز بستگی به تعداد ارباب رجوع های ان اداره دارد.

ما در گروه دی بی لاکچری با چندین سال تجربه موفق و حرفه ای در این زمینه آماده ارائه آخرین و به روز ترین طرح های مدرن دنیا هستیم .شما می توانید به دفتر شرکت ما مراجعه کرده و در جریان آخرین نمونه کارهای موفق ما قرار گیرید. همجنین می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما سوالات و پرسش های خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

 

 

 

دکوراسیون اداری

 

 

 

کلمات کلیدی :

مبلمان اداری

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون اداری

دکوراسیون داخلی هتل

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی مغازه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.